"Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ерейментау қаласының № 1 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа № 1 города Ерейментау отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Даярлық тобының тәрбиешісі Базарбаев А.Х. сауат ашу пәнінен ашық сабақ өткізді

21.04.2022

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

 

Мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі:
Базарбаев А.

Күні: 18.04.2022

Білім беру саласы: Қатынас

Пәні: Сауат ашу

Тақырыбы: « П п дыбысы және әрпі.»

Мақсаты: өткен әріптерді еске түсіре отырып, ойлау қабілетін арттыру.

П,п дыбысымен таныстыру, өз бетінше сөз, сөйлем қарастыруын қадағалау. Дыбыстық талдау жасауға, сауатты жазуға тәрбиелеу.

Көрнекілігі:  суреттер, текшелер, көрекіліктер, слайд

Сөздікпен жұмыс: піл, пияз, кірпі, балапан, кітап, апа.

 

 Іс-әрекет кезеңдері

     Тәрбиешінің әрекеті

  Балалардың әрекеті

 

 

 

Ынталандыру-

      оятушы

 

Шаттық шеңбер: «Күлкі»

Күлім қағып қолымды,

1, 2 деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме,

Қолымды мен бұлғайын.

Ыстық алақаныммен,

Маңдайыңнан сипайын.

Құшақтасып өзіңмен,

Амандасып алайын.

 

Мақсаты: Балалардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету.

 «Үш шапалақ» әдісі

 

 

Балалар бір-біріне қарап, ыңғайланып отырады. Бір-бірінің жүздеріне тура қарап, жымиып күледі.

 

 

 

 

Балалар бір-біріне сәттілік тілейді.

 

 

 

 

 Ұйымдастырушы-         іздеуші.

 

Өткен ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінде біз қандай дыбыспен танысып едік?

Ол қандай дыбыс?

 Ол қандай пішінге ұқсайды?

 

Ж- дыбысынан басталатын сөздер айтайық?

Бүгін біз жаңа әріппен танысамыз.

 Ол қандай әріп екенін білу үшін мына әріпті жұмбақты тындаңдар.

 

Ата-анаңмен барып сен,

Пілді көрдің сен бақтан.

Піл,пияз паталар

Басталған қай әріптен?

 

Балаларды «П» әрпімен таныстыру.

Пп дыбысы бар сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиеші жұмбақ жасырады:

 

 

Қорықпайды күшті аң,

Қорқады тек тышқаннан.

 

 

 

 

Қалың киімді ұнатады,

Шешіндірсең жылатады.

 

 

 

 

Үсті толы ине, бірақта,

Іс тігіп, қадамайды түйме.

 

 

 

 

Сабақты бекіту үшін, суреттегі заттардың атын атау, п дыбысын табу.

 

Ойын: « Жоғалған әріп »

 

Ал енді балалар кітап бетіндегі суреттерге назар аударайықшы!


Суретте нені көріп отырсыздар? П дыбысы сөздің қай жерінде орналасқан?

Ауада Пп дыбысын салу, дәптермен жұмыс.

Енді балалар біз таяқшалар арқылы П дыбысының бейнесін жасайық.

 

 

 

 

Сергіту сәті:

Ал балалар, тұрайық,

Алақанды ұрайық.

Оңға қарай бұрылып,

Солға қарай бұрылып.

Бір отырып, бір тұрып,

Бой сергітіп алайық

 

 «Дыбыстық талдау»

 ойын

 

 

Дидактикалық ойын:

   «Сиқырлы қоржын     

    әріптерімен»

 

 

 

-Ж дыбысымен,    дауыссыз

дыбыс.

- көбелекке ұқсайды,  жіп,

жылан, жапырақ, жаңғақ.

 

Жұмбақтың шешуіне толық жауап береді: 

 

 

П дыбысы

Балалар суретке қарап, тәрбиешімен бірге «П» әрпімен танысады.

 

Сұрақтарға толығымен жауап бере отырып, мұқият тындайды.

 

 

 

 

 

 

-Піл

 

 -Пияз                 

 

 

 

-Кірпі

 

 

Жұмбақтың шешуіне толық жауап береді:

 

Балалар тапсырманы мұқият тындап, п дыбысын орнына қояды.

 

 1 бала: Балапан. П дыбысы сөздің ортасында орналасқан.


2 бала: Піл. П дыбысы сөздің басында орналасқан.


3бала: Доп. П дыбысы сөздің соңында орналасқан.


 Балапан, піл, доп сөздерін буынға бөлу

Балалар дәптермен жұмыс жасайды. Балалар Пп әрпін жазуды үйренеді.

 

 

 

Сергіту сәтін топпен тұрып орындайды.

 

 

Тақтамен жұмыс:

Балапан,піл,парта сөздеріне дыбытық талдау жасайды.

 

-Балалар қоржынға қолдарын салып, бір әріпті таңдап алады. Алынған әріптің ережесін және қандай текшемен белгілейтінін айтады.

 

    Рефлексивті- түзетуші

«Бағдаршам» әдісі

Балалардың сабақтағы белсенділігін арттыру.

 

 

Қорытынды бөлім.
Балалар керемет сендер барлық тапсырманы орындап шықтыңдар. Қараңдаршы бір сиқырлы әріп пайда болған сияқты
Балалар бүгін біз қандай дыбыспен таныс болдыңдар?
«П» дыбысы қандай дыбыс?
Сауат ашу сабағында нені үйренесіңдер?
Қандай дыбыс түрлерін білесіңдер?
Балаларды мадақтау, мақтау.

 

 

 

 

 

Балалар сабақтан алған қызығушылық әсерлерін арттырады.

«П» әрпі

Дауыссыз дыбыс

Дауысты және дауыссыз дыбыс.

Балаларды смайлк арқылы мадақтау.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Бірін - бірі сыйлай білу керек.
Нені үйренді: Сөздерге дыбыстық талдап жасауды.
Нені біледі: Пп дыбысы қатаң, дауыссыз дыбыс. Айтылғанда ерініміз бір-біріне тиіп, дыбыс кедергіге ұшырап айтылады. П дыбысы  сөздің басында, ортасында сөздің соңында кездеседі.  Оны көк түсті текшемен белгіленеді.

                             

 

                             

  

 

Просмотров: 559


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст