"Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ерейментау қаласының № 1 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа № 1 города Ерейментау отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

9 сыныпта биология пәнінен ашық сабақ

22.02.2022

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Мендель ашқан белгілердің тұқымқуалау заңдылықтары. Тұқымқуалаушылықты зерттеудің гибридологиялық әдісі.».

Бөлім:

9.3D Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары

Педагогтің аты-жөні:

Мукашева А.Ж.

Күні:

 

Сыныбы:

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мендель ашқан белгілердің тұқымқуалаузаңдылықтары. Тұқымқуалаушылықты зерттеудің гибридологиялық әдісі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.1 - генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар генетиканың пайда болуын  біледі

Көпшілік оқушылар үшін:

Мендель тәжірибелерін түсіндіре алады.

Құндылықтарға баулу:

 «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке  деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “ Жүректен жүрекке” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

 

Үй тапсырмасын тексеру

2-5

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабаққа кіріспе

5-6 мин

 

 

6-9мин

 

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

9-15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұппен жұмыс

15-20 мин

 

 

20-25 мин

 

р25-30 мин

 

 

30-35 мин

 

Сабақтың соңы

35-40 мин

 (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен

тақырыптан сұрақтар қою

 

1.Мейозға  анықтама беріндер

 

 

 

2. Мейозды неліктен редукциялы бөліну деп те атайды?

 

3.Мейоз неше фазадан тұрады? Фазаларын атандар

 

4. Адам дене жасушасында хромосомалардың саны

5. Жыныс жасушаларындағы хромосома саны

6. Конъюгация деген не?

 

7. Кроссинговер деген не?

 

8.Конъюгация мен кроссинговер мейоздың қай кезеңіне тән?

9.Мейоз қанша кезеннен тұрады

10. Мейоздың кезендерін ата

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін

Дәптерге тақырыпты күнді жазады

 

 

 

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында

видеокөрсетілім көрсетіледі

 

 

 

 

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Түртіп алу әдісі арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екі оқушыдан отырғызамын. Тақырыпты өзара талқылауға беремін

 

 

Тест жұмысы

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

Биология толқыны

 

 

 

Пысықтау сұрақтарына арналған қобдиша

 

 

1.Мейоз дегеніміз – нәтижесінде хромосома саны азаятын және жасушаның диплоидты күйден гаплоидты күйге өтетін бөліну әдісі

2. «Редукция» – екі есе кему

Мейоз 8 фазадан тұрады

Профаза1 -2

Метафаза1-2

Анафаза 1-2

Телофаза1-2

 

46

 

 

23

 

Гомологты хромосомалардың жақындау және өрілу процесі

Гомологты хромосомалардың айқасуы

Мейоздың бірінші профазасында

 

 

2 кезеңнен

 

Редукциялы және эквационды

 

 

 

Дәптерге күнді, тақырыпты жазады

 

 

 

 

 

Видеокөрсетілімді тамашалайды.

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады

Оқулықты оқып танысып шығады.

 

 

    -білемін

 

 « +»жаңадан танысып жатырмын

 

« - » мен білетін ақпаратпен сәйкес келмейді

 

«?» ақпарат туралы тереңірек білгім келеді

 

 

Өзара тақырыпты талқылайды.

Түсінгедерін ортаға шығып баяндайды

 

 

Жұппен отырып тест жұмысын орындайды

 

Дәптерге генетиканың негізгі терминдерін жазады

 

Оқушылар ақиқат пен жалғанды ажыратады

 

Қобдишадан алынған сұрақтарға

жұппен жауап береді

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дискриптор:                   

1Тақырып бойынша жалпы түсінік қалыптасады

2. Генетика ғылымымен танысады.

3. Мендельдің тәжірибелерін сипаттай алады

 

 

Дискриптор:

Сөйлеу дағдылары қалыптасады

Жұптар парақтарды алмастыру арқылы дұрыс жауапты тексереді

Дискриптор:

Термин сөздерді таниды

 

Басбармақ әдісі арқылы бағалау

«Қошемет» әдісі

арқылы  бағаланады

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, тест жұмысы жазылған парақтар

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

 

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

 

 

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

 

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

 «Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

             

 

Биология пәнінен «Мендель ашқан белгілердің тұқымқуалау заңдылықтары. Тұқымқуалаушылықты зерттеудің гибридологиялық әдісі.».  деген тақырыпта өткізілген ашық сабақ туралы анықтама

Сабақтың  мақсаты: Генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау. Қолданылған  әдіс-тәсілдер жұптық жұмыс, тест жұмысы, биология толқыны. Сабақ  ұйымдастырылғаннан кейін, үй тапсырмасын сұраумен жалғасты. Үй тапсырмасын сұрау үшін сұрақ-жауап әдісін қолдандым.  Жаңа тақырыпты ашу мақсатында видеокөрсетілім көрсетілді. Тақырыпты оқу үшін «INSERT» әдісін қолдандым.  Тест жұмысы алынды. Пысықтау сұрақтары қойылды. Кері байланыс алынды. Оқушылар бағаланды. Сабаққа оқушылар белсене қатыса алды.

 

                                   Сабақты өткізген: биология пәнінің мұғалімі Мукашева А.Ж.

Просмотров: 559


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст